China intenționează să acapareze piața europeană a vehiculelor electrice prin expedierea produselor sale

China Intenționează Să Acapareze Piața Europeană A Vehiculelor Electrice Prin Expedierea Produselor Sale

După ce a făcut pași semnificativi în producerea propriilor vehicule electrice și acapararea pieței interne, China intenționează să livreze vehicule electrice în țările europene pentru a concura cu producătorii auto locali. Cu 653 de cai putere, 3,9 secunde de la 0-100 km/h, o autonomie de 500-700 km și un preț de aproximativ 70.000 de euro, noul Sedan eT7 al producătorului chinez Nio ar putea fi mașina electrică de vis pentru mulți europeni. Primele vehicule sunt așteptate în Europa până la sfârșitul lunii octombrie 2022, în timp ce alte modele precum SUV-ul eL7 vor apărea mai târziu în cursul anului. În plus, Nio primește deja comenzi pentru eT5 conceput pentru a concura cu Tesla Model 3. Alte inovații includ stații de schimb de baterii cu ajutorul cărora șoferii pot instala pur și simplu o baterie încărcată, în loc să aștepte ore în șir ca aceasta să se încarce prin cablu. Iar acum a apărut întrebarea: va reuși gama largă de mașini electrice a mărcii chinezești să pătrundă în Europa?

Infamantul test chinezesc de impact al unei mașini

Fără îndoială, o fabrică mondială, China produce multe produse remarcabile. Cu toate acestea, lucrurile nu au mers atât de bine pentru producătorii chinezi atunci când vine vorba de încercarea de a pătrunde pe piața europeană. Reglementările Uniunii Europene impun cerințe extrem de ridicate privind siguranța mașinii. Și mulți oameni își pot aminti încercarea nereușită a Chinei de a cuceri piața europeană cu SUV-ul său Landwind, care nu a reușit să treacă testele oficiale de impact. La fel cum jucătorii testează jocurile în modul gratuit pe site-uri web precum https://casinomrbit.ro/ , testele de impact sunt efectuate pentru a detecta posibile defecte ale sistemului de siguranță pentru a minimiza riscul pentru viața șoferului și a pasagerilor în caz de coliziune. Dezastrul Landwind a provocat daune grave de imagine, dar au trecut mai bine de 17 ani de atunci, iar Sixt, compania de închirieri auto din Munchen, a anunțat că va cumpăra 100.000 de mașini de la BYD China până în 2028.

Stabilindu-se deja ca cel mai mare producător de baterii pentru mașini electrice, BYD a obținut o victorie majoră. Intrarea pe piața europeană ar putea face din BYD unul dintre cei mai mari producători de mașini electrice cu perspectiva depășirii Tesla. Cu toate acestea, în afară de BYD și Nio, există aproximativ 20 de producători auto chinezi care își propun să cucerească inimile șoferilor europeni în viitorul apropiat. Avantajul cheie al SAIC, Geely și Great Wall Motors și al altor companii chineze este că oferă mașini din diferite clase, în timp ce producătorii auto europeni cheie s-au concentrat pe producerea de mașini electrice la prețuri mai mari. În plus, din cauza problemelor legate de furnizarea circuitelor semiconductoare, acestea au fost forțate să reducă semnificativ producția.

Vor putea producătorii auto chinezi să concureze cu adevărat?

Potrivit fondatorului AO Automotive, companiile chineze nu pot concura nici măcar cu mărcile japoneze și coreene, ca să nu mai vorbim de giganți precum Mercedes, BMW și Volkswagen. Cu puncte forte îndoielnice sub forma diverselor artificii electronice, cum ar fi funcționalitatea karaoke sau căștile de realitate augmentată, este puțin probabil ca acestea să atragă atenția cumpărătorilor europeni, care sunt mai degrabă conservatori în alegerea mașinilor. Cu toate acestea, datorită inovațiilor și îmbunătățirilor calității în general, datorită cooperării cu companiile occidentale, producătorii chinezi au încă șanse de succes în Europa. Potrivit șefului Centrului pentru cercetare în domeniul automobilelor din Duisburg, tehnologia emergentă și industria furnizorilor din China reprezintă un fel de cornucopia de care producătorii auto locali pot beneficia. În comparație cu Tesla, industria auto chineză este o mișcare mult mai largă în care se nasc mulți ‘Teslas’. În plus, anti-politica împotriva Chinei s-ar putea dovedi dezastruoasă pentru producătorii europeni de automobile, în condițiile în care această țară a devenit unul dintre centrele de inovare. Deci, potrivit expertului, absența pieței chineze ar fi o lovitură serioasă pentru componenta de inovare a industriei auto europene în ansamblu.

Această pagină web folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența de navigare și a asigura funcționalițăți adiționale.