Senzorul CUB – recomandarea specialiștilor pentru sistemele de monitorizare a presiunii din anvelope
28/11/2018
Planuiesti o vizita in Bucuresti? Afla de ce inchirierea unei masini este o solutie salvatoare
28/11/2018
Arata tot

Probleme des intalnite la Dacia Duster

Dacia Duster este a 2 a cea mai vanduta masina din Romania dupa Logan, doar in 2018 reusind sa vanda peste 10 000 unitati. Dar ca orice masina de volum, mai exista si unele probleme. Am navigat pe forumurile de specialitate si iata ce probleme comune sau des intalnite are Dacia Duster:

  • motorul 1.2 TCE de pe primele generatii de pe Dacia Duster consuma ulei (clientii reclama intre 500 si 750 ml la 1000 km)
  • afisari eronate la indicatorul de nivel combustibil: Daca masina este parcata cu 2 roti pe sa zicem o bordura mai inalta, sonda litrometrica inregistreaza o cantitate mai mica de combustibil in rezervor. Problema e legata de softul din creierul masinii si modul in care acesta afiseaza medierea mai multor citiri
  • computerul de bord se blocheaza la Duster 2
  • cutia de viteze agata in viteza a 2 a
  • alternatorul subdimensionat face ca bateria sa se consume mai repede decat e cazul. Unii propritari avand aceasta problema dupa doar 7 luni de viata a bateriei
  • probleme la franare: la un test efectuat de francezii de la Automobile Magazine, Duster a avut nevoie de o distanta de 70 metri pentru a frana de la 130 km. Spre exemplu Tigua a avut nevoie de doar 63 metri pentru aceiasi viteza
  • ca si in cazul primului Logan, rugina pare sa fie un inamic si pentru Duster. Iata cum arata o masina de teste de la centrul de proiectare Renault din Europa de Est

Cam astea ar fi cel mai des intalnite probleme la Dacia Duster. Ai un astfel de model? Spune-ne si noua ce probleme ai intampinat.

Citeste si: Lista preturi Dacia Duster

Tudor
Tudor
Car addict. Ex BMW Driver. Autonapoca writter.

Like us on Facebook!

Urmareste-ne pe Facebook pentru cele mai recente stiri auto, poze si video.