Programul Rabla 2018 va fi suplimentat cu 30.000 tichete
05/09/2018
Emisiile si consumul la o masina vor fi testate diferit dupa adoptarea standardului WLTP
05/10/2018
Arata tot

Renault Kadjar 1.2 TCE review

Din luna mai 2018 sunt fericitul posesor al unui Renault Kadjar 1.2 TCE. Initial ne-am orientat catre un Opel Astra sedan 1.4 turbo dar am fost foarte dezamagiti de cum se misca masina, dupa ce am efectuat test drive. Am mai testat si VW Jetta 1.2 tsi dar cand am aflat ca nu se va mai fabrica in Europa, am decis sa renuntam.

Masina are momentan 1500 km si poate nu e cel mai relevant review fiindca nu am schimbat nici macar un bec la ea dar o fac update pe parcurs, daca apar situatii ce merita povestite.

Ce imi place la Renault Kadjar

Principalul motiv pentru care am optat pentru Kadjar a fost design-ul exterior, care pe noi ne-a atras de la prima vedere.

Pretul foarte atractiv pentru clasa crossover – pretul de lista a fost 18100 euro, minus tichet Rabla 1500 euro si promotia Renault de 1000 euro disponibila la momentul achizitiei, a facut sa platim 15600 euro. In aceiasi bani aveam varianta Nissan Qashqai cu motor de 115 cai, Kadjar avand 130 cai. Nu am continuat discutia cu dealerul pentru Nissan, fiindca nu era disponibila motorizarea pentru test drive.

Citeste si: Emisiile si consumul la o masina vor fi testate diferit dupa adoptarea standardului WLTP

Spatiul interior la Kadjar este foarte generos, mai ales pe locurile din spate unde si cu scaunul soferului dat la maxim in spate, se poate sta lejer.

Motorul 1.2 TCE de 130 cai este foarte sprinten, desi masina are 1.4 tone. Noi mergem cu Eco activat prin oras si este suficienta putere pentru orice depasire.

Destul de dotata pentru echiparea de baza. Noi am optat pentru echiparea Life si ai cam tot ce iti trebuie: conectivitate prin bluetooth, computer de bord, comenzi pe volan, pilot automat, hill assist, tablou de bord cu tehnologie LED, jante aliaj pe 17, proiectoare de ceata. Pe langa toate astea, am montat la reprezentanta senzori parcare pe spate.

Ce nu imi place la Renault Kadjar

Ce ma nemultumeste destul de mult este consumul urban. In carte este specificat 6.8 litri la 100 de km dar consumul real pe computerul de bord este momentan de 11.3% iar stilul de condus nu este agresiv si ECO este activat in permanenta.

Lipsa climei. La versiunea Life, se putea alege doar culoarea exterioara si jantele cred, alta optiune nu era disponibila iar masina vine echipata cu AC manual.

Citeste si: Review Hyundai Santa Fe 2006 – 2012

Lipsa senzorului de atentionare cand nu mai ai lichid de parbriz.

Radio-ul are o rama din plastic lucios care reflecta foarte tare lumina si vara este super deranjant.

Materialele de la interior puteau fi mai calitative dar nu le poti avea pe toate la bani putini.

Concluzie

Renault Kadjar este o varianta foarte buna daca esti in cautarea unui SUV compact la un pret atractiv. La inceput de 2019, se va comercializa varianta cu facelift iar motorul pe benzina va fi 1.3 TCE.

Daca vreti sa aflati parerile posesorilor, va puteti inscrie si pe grupul dedicat Renault Kadjar de pe Facebook:  https://www.facebook.com/groups/kadjar.sori55/

Tudor
Tudor
Car addict. Ex BMW Driver. Autonapoca writter.

Like us on Facebook!

Urmareste-ne pe Facebook pentru cele mai recente stiri auto, poze si video.