De la procese de producție până la servicii de marketing, companiile din mai multe industrii folosesc inteligența artificială pentru a-și optimiza procesele și serviciile. Pe măsură ce tehnologia AI continuă să avanseze, unele sectoare vor fi transformate radical în anii următori.
Industria jocurilor
AI în jocuri se referă la experiențe de jocuri video receptive și adaptive. Aceste experiențe interactive bazate pe inteligență artificială sunt de obicei generate prin intermediul unor personaje non jucătoare, sau NPC-uri, care acționează inteligent sau creativ, ca și cum ar fi controlate de un jucător uman. AI este motorul care determină comportamentul unui NPC în lumea jocului.
Citeste si: Cum evaluam corect o mașină la mâna a doua?
Multe platforme de jocuri și cazinouri online au îmbrățișat din prima noile tehnologii, utilizatorii lor bucurându-se din plin de toate avantajele. Site-urile și aplicațiile mobile pentru jocuri, îi încântă pentru utilizatori prin varietatea jocurilor și ușurința utilizării lor, indiferent de nivelul de experiență. casino bonus, de exemplu, este un mod atractiv de a atrage utilizatori începători să profite de promoții și să acceseze un cazino online pentru prima dată.
Industria producătoare
Industria prelucrătoare va beneficia semnificativ de pe urma AI datorită accesibilității crescute a datelor. Cu mai multe date, companiile pot aplica inteligența artificială și tehnici de învățare automată pentru a reduce timpul sarcinilor, a crește acuratețea, a gestiona sarcinile administrative și așa mai departe. Pe măsură ce digitizarea se accelerează, ne așteptăm la experimente în diverse industrii, care sperăm că se vor folosi ulterior cât de curând posibil în folosul consumatorilor.
Navigare cu vehicul autonom
Conducerea autonomă este un domeniu în care AI a avut performanțe semnificative. Capacitățile AI de a recunoaște modelele șoferilor, de a prezice accidentele și de a contabiliza variabilele rutiere sunt remarcabile și continuă să salveze vieți.
Agricultură
Adesea considerăm de la sine înțeles cum ceva la fel de simplu precum făina își face loc în magazinele alimentare, dar agricultura este una dintre cele mai sofisticate industrii pentru a reuși. AI poate ajuta la prezicerea comportamentului lanțului de aprovizionare și a cererii clienților până la nivel regional, determinând în același timp ce produse brute sunt necesare pentru a produce un anumit randament. AI poate ajuta, de asemenea, la identificarea macro modelelor meteorologice care pot afecta recoltele.
Serviciu de relații clienți
Asistăm deja la o utilizare semnificativă a inteligenței artificiale într-un număr de industrii, inclusiv în producție, servicii bancare și financiare, industria asigurărilor, mass-media și divertisment și retail. Soluțiile tehnologice bazate pe inteligență artificială nu numai că ajută organizațiile să ofere servicii pentru clienți extrem de personalizate, în timp real, dar ajută și să facă experiențele angajaților mai plăcute, și mai eficiente.
Industria ospitalității
Folosind hoteluri ca exemplu, AI poate lega profilul complet al unui călător pentru a îmbunătăți personalizarea la check-in și pentru a oferi informații vitale despre sosiri, întârzieri de călătorie și multe altele. Tehnologia actuală din domeniul hotelier este o modalitate prin care companiile pot îmbunătăți considerabil experiența clienților.
Domeniul de dezvoltare de software
Lumea dezvoltării de software va vedea cu siguranță o mare revoluție din partea AI, cu noi biblioteci și instrumente care vor permite generarea de cod folosind limbajul natural. În plus, orice poate fi automatizat și, cu informații din instrumentele bazate pe inteligență artificială, acest lucru va deschide noi domenii de inovație atât în ceea ce privește modul în care construim software, cât și în modul în care sprijinim și creștem afacerile cu acel software.
Domeniul reducerii emisiilor de carbon
Piețele de compensare a carbonului cresc rapid de la an la an, cu o creștere exponențială proiectată în următorul deceniu, pe măsură ce mai multe companii apelează la această piață pentru a-și îndeplini angajamentele de zero emisii. Principalul factor limitator al acestei piețe este costul și fezabilitatea verificării reducerii emisiilor. AI schimbă ecuația cu potențialul pentru căi de măsurare și verificare rapide, cu costuri reduse.