Review aditiv ulei motor Super Dura Lube

Super Dura Lube este un lubrifiant care conditioneaza metalul, reducand frecarea prin penetrarea suprafetei metalice, netezirea si acoperirea microporilor si asigurarea unei supra-alunecari intre partile metalice, fapt datorat unora din proprietatile revolutionare ale moleculelor sale de SR3.

Super Dura Lube nu a fost conceput sa inlocuiasca uleiurile din motoare. Evident, atunci cand uleiul folosit nu este de calitate superioara sau nu este schimbat la timp, sau motorul a lucrat in regim de suprasolicitare sau nu a functionat la parametrii normali, Super Dura Lube preia si sarcina uleiului de a lubrifia motorul pe care acesta nu o mai poate indeplini.

Mai mult decat atat, datorita proprietatilor sale revolutionare, Super Dura Lube face ca, in situatii limita, atunci cand motorul ramane total fara ungere, motorul sa continue sa functioneze, evident pentru un timp limitat (in functie de multi alti parametri). Acest lucru nu il poate face nici un fel de ulei de motor.

Super Dura Lube nu ataca in nici un fel simeringurile sau garniturile de cauciuc.

Care este compozitia Super Dura Lube cu SR3?

Super Dura Lube nu contine nici unul din elementele potential daunatoare ca ingredient, cum ar fi plumbul, siliconul, bisulfura de molibden, PTFE, grafitul sau teflonul, care se gasesc in ceilalti aditivi de ulei sau tratamente de motor. Aceste ingrediente, in timp, imbatranesc si se exfoliaza de pe suprafetele metalice de care s-au atasat in straturi vizibile, masurabile, si se descompun in particule solide care conduc la patru efecte distrugatoare pentru oricare motor:

• Infundarea filtrelor de ulei.
• Infundarea canalelor fine (de ex. cuzineti), nemailasand uleiul din motor sa faca lubrifierea in acele zone.
• Patrunse in camera de ardere, formeaza acizi care ataca pistoanele si camasile.
• Modifica in timp cotele de toleranta ale motorului prin uzuri neuniforme.

Instructiuni de folosire:

Pentru motoarele pe benzina si motorina, adaugati Super Dura Lube in baia de ulei atunci cand schimbati uleiul si filtrul de ulei sau la putin timp dupa ce ati efectuat aceasta operatiune – mai putin de 1.000 km. Urmatoarele schimburi se vor efectua la intervale normale, conform indicatiilor de service.

Pentru motoarele de pana in 3.000 cmc, un flacon de Super Dura Lube este suficient. Pentru motoare mai mari de 3.000 cmc cantitatea de Super Dura Lube trebuie sa fie 5% din cantitatea de ulei pe care o introduceti in motor la un schimb (capacitatea baii de ulei). UCL-12

Click aici pentru pret si variante de cumparare.

Parerile celor ce au achizitionat aditivul Super Dura Lube:

Gabriel Pavel „Am cumparat produsul la oferta de 119 ron cu destul de mult scepticism. Am citit cam toate reviewurile de la momentul respectiv si m-am incurajat ca e o alegere buna. Produsul vine cu sigilii made in USA, iar indicatiile in romana sunt lipite pe cutie si nu tiparite (un fel de dovada ca nu e direct pt piata noastra). Am cam 2000 km facuti cu aditivul asta si imi pare rau sa zic dar nu simt absolut nicio diferenta. Poate intern s-a produs vreo schimbare la motor, insa zgomotul e la fel, pornirea e aceeasi. Recomand sa cumparati ca si incercare, nu cu gandul la mari schimbari.”

Tincu Marin „Avand pe masina un motor diesel cu uzura mare si foarte zgomotos, am tot cautat solutii pentru reducerea acestor inconveniente.
Am hotarat sa incerc aditivul Super Dura Lube, fiind la oferta, si surpriza, dupa cateva sute de km parcursi, motorul a devent silentios, fara zgomotele si trepidatiile avute anterior, porneste si merge impecabil. Sincer nu ma asteptam ca efectul produs de aditiv, sa fie atat de mare.
Un gand bun pentru toata echipa de specialisti care au creat acest produs.”

Tigantele Grigore – „Folosesc acest aditiv ulei motor Dura Lube din anul 2000, prima data la o Dacia Nova cu injectie directa la propunerea unui mecanic de la Service Dacia din Pitesti si a dat randament 100%. Am plecat din Craiova la Motru, am alimentat la iesirea din Craiova( la peco Shell pe atunci, acum Moll) cand am verificat si lichidul de spalat parbriz, si pe drum mi-a sarit capacul de plastic de la buson ulei, nu am observat decat cand am ajuns acasa si am vazut ulei sub masina, nu stiu cat am mers fara ulei, dar in motor nu mai aveam ulei de loc, am verificat. De atunci la 50 000km bag cate un flacon in motor. Merita banii.
Sunt foarte incantat de modul cum merge masina, am 135.000km parcursi si nu am probleme cu masina.”

Flueras Titus – „Probabil efectul placebo e cel mai important. Ca il pui sau nu in ulei, masina merge la fel, consumul e la fel, nu se transforma nici in Ferrari nici in Porsche, deci e un produs care probabil ajuta sau in cel mai bun caz, nu strica…”

Ai folosit Dura Lube pentru masina ta? Spune-ne si noua parerea ta.

Această pagină web folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența de navigare și a asigura funcționalițăți adiționale.