Un service auto care pune pret pe timpul clientilor sai
07/12/2017
Care sunt criteriile de alegere a unei companii rent a car la ale carei servicii sa apelezi
07/12/2017
Arata tot

Probleme des intalnite la VW Passat B5 (1996 – 2005)

Una dintre cele mai apreciate masini din Romania, VW Passat B5 a fost lansat in 1996 si a ramas in productie pana in anul 2005. In 2001 a primit un facelift care a adus mici modificări ale designului exterior, noi sisteme multimedia pentru interior şi materiale mai bune.

Cea mai apreciata motorizare a fost 1.9 diesel 130 cai care oferea valori foarte bune de putere de cuplu, era foarte economic şi doar uşor zgomotos din cauza sistemului pompe-duse. Click aici pentru manual de utilizare VW Passat B5 1.9 TDI.

Daca esti in cautarea unui VW Passat B5 iata ce probleme poti intampina la aceasta masina:

  • Braţele suspensiei necesita inlocuiri dese mai ales din cauza drumurilor
  • La modele prefacelift s-au raportat probleme la cutiile de viteze manuale
  • Dupa 100 000 km daca masina nu mai trage bine, e posibil ca debitmetrul (MAF – Mass Air Flow meter) sa necesite inlocuire. Mai multe detalii aici: https://2urbietorbi.wordpress.com/2008/03/04/probleme-cu-maf-ul-la-vw-passat/ 
  • Motorul intra in LIMP MOD datorita blocarii lagarelor de la turbina la motoatele TDI
  • Consum de ulei destul de mare chiar si la motoarele mai noi
  • Trepidatii la plecarea de pe loc datorate volantei cu masa dubla care se uzeaza in timp
  • Fum negru excesiv la acceleratiile bruste care este rezultat din arderea incompleta de carburant din diverse cauze legate de turbina sau injectoare
  • Fum alb-albastru specific motoarelor pe benzina de capacitate mica care dau de gol uzura segmentilor si a o-ringurilor de la supape
  • Lipsa de putere datorita infundarii EGR-ului o problema des intalnita la noi in tara datorita carburantului de slaba calitate si a exploatarii necorespunzatoare
  • Materialul plastic de la interior care este acoperit de un strat de cauciuc se zgarie foarte usor si arata destul de rau in timp scurt de utilizare
  • Motorul 2.0 TDI produs pana in 2007 are probleme la injectoare si turbosuflanta dupa un anumit numar de km
  • Toba finala rugineste foarte repede, in primii ani de utilizare la modelele pe benzina noi

Citeste si: Motoare de evitat de la grupul VAG

Mai stii si alte probleme des intalnite la VW Passat B5? Spune-ne si noua printr-un comentariu.

Tudor
Tudor

Car addict. BMW Driver. Autonapoca.ro writer.

Like us on Facebook!

Urmareste-ne pe Facebook pentru cele mai recente stiri auto, poze si video.